بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 685
    تعداد کل نظرات : 1
    اختصاصی دوربین خورشیدی

    دوربین خورشیدی / دستگاه 2108HS-4KS2 / doorbinmarket.com

    دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی هماهنگ با پیشرفت های روز جهان، در حال تغییر و ارتقای خود می باشد. بسیاری از تکنولوژی های جدید که برای استفاده در لوازم خانگی و یا صنعت خودرو به کار می روند، در سیستم های امنیتی و نظارتی نیز استفاده می شوند. همانند ساخت دوربین خورشیدی  یا دوربین های سیم کارت خور که متناسب با نیاز و تقاضای مخاطبین و بازار تولید می شوند. دوربین هایی همانند دوربین خورشیدی که نیازی به منبع تغذیه ای بجز نور خورشید ندارد، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و یا در صورت قطع شدن برق، از دسترس خارج نشود. استفاده از چنین تکنولوژی های مفید و کاربردی در سیستم های امنیتی و نظارتی، کاربرد و عملکرد این سیستم ها را در حد قابل توجهی، افزایش داده است.

    تهیه کردن سیستم های امنیتی و نظارتی با جدیدترین تکنولوژی روز جهان، از طریق آنلاین نیز میسر می باشد. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. به محض ورود به این سایت شما متوجه تنوع برند و محصولات این سایت خواهید شد.

    از جمله محصولات مورد نیاز در سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. دستگاه ان وی آر، که یک دستگاه ضبط کننده برای دوربین های مدار بسته سری IP می باشد، در چندین نوع و سطح موجود می باشند. یکی از بهترین دستگاه های ان و ی آر موجود در بازار، دستگاه 2108HS-4KS2 محصول برند داهوا است. دستگاه 2108HS-4KS2 یک دستگاه ضبط 8 کانال و تحت شبکه اس که امکان پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را نیز دارد. خروجی های HDMI و VGA را نیز قادر به پشتیبانی می باشد. از جمله ویژگی های بی نظیر دستگاه 2108HS-4KS2، قابلیت اتصال به هارد اکسترنال تا ظرفیت 8 ترابایت است. هر دو محصول دوربین خورشیدی و دستگاه 2108HS-4KS2 در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.


    برچسب‌ها :
    شنبه 31 ارديبهشت 1401 - 19:16 نویسنده : شایان بازدید : 226 ادامه مطلب
    اختصاصی دستگاه دی وی آر

    دستگاه دی وی آر / دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 / دوربین مارکت

     

    دستگاه دی وی آر، یک وسیله مهم در راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. با توجه به نیاز برای ذخیره سازی و ثبت اطلاعات ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته، دستگاه های دی وی آر به بازارهای جهانی معرفی شد. دستگاه دی وی آر، برای دوربین های آنالوگ و آنالوگ کیفیت اچ دی مورد استفاده قرار می گیرد و از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. هنگام خریداری یکی از این دو نوع دوربین مدار بسته، خریداری یک دستگاه دی وی آر نیز از لزومات و واجبات برای راه اندازی سیستم امنیتی و نظارتی به شمار می رود.

    از سوی دیگر؛ برخی دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارند که تحت شبکه کار می کنند. به این سری از دوربین های مدار بسته، دوربین های سری IP گفته می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که جزو این سری محسوب می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 با بهره مندی از دوربینی 5 مگا پیکسلی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی می باشد. قابلیت زووم دیجیتال در این دستگاه قرار داده شده است که با ویژگی دید در شب با پوشش دهی مسافت 60 متری، دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به یک دستگاه قدرتمند و مطمئن برای محافظت از پیرامون تبدیل کرده است.  فلز ضد آب و ضد گرد و غباری که برای ساخت بدنه دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به کار رفته است، استفاده از این دوربین مدار بسته در فضاهای بیرون را امکان پذیر کرده است.

    سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت هایی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، محصو مورد نظر خود را جستجو و مشخصات آن را مشاهده و با دیگر محصولات مشابه مقایسه کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. دوربین مارکت می تواند به شما در پیدا کردن انواع و اقسام دوربین های مدار بسته اعم از دوربین مدار بسته دید در شب، دستگاه هایی همانند دی وی آر و ان وی آر، و همچنین تمامی مدل دوربین های برند معتبر داهوا همانند دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به شما کمک کند.

     


    برچسب‌ها :
    شنبه 31 ارديبهشت 1401 - 19:15 نویسنده : شایان بازدید : 244 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین سیم کارتی

    دوربین سیم کارتی / دستگاه  2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

     

    با توجه به افزایش جرم و جنایت و خطراتی که جان و مال مردم را تهدید می کنند، تقاضا و استفاده از انواع سیستم های نظارتی و امنیتی روز به روز در حال افزایش است. امروزه در تمامی مراکز تجاری و منازل شاهد دوربین های مدار بسته مختلفی هستیم که متناسب با محیط پیرامون خود، انتخاب شده اند. با پیشرفت هایی تکنولوژی برای دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی به همراه داشته است، تنوع محصولات دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها نیز به طرز قابل توجهی بیشتر شده است. امروزه شاهد دوربین سیم کارتی که قابلیت برقراری تماس را دارند، دوربین های خورشیدی که انرژی خود را از نور خورشید تامین می کنند، دوربین های خودرو که با حسگرهای به کار رفته در خود قادر به هشدار پیش از برخورد با سطوح هستند و ... بسیاری مدل جدید دیگر هستیم.

    پیشرفت دوربین های مدار بسته به تنهایی کافی نیست. در کنار پیشرفته تر کردن تکنولوژی به کار رفته در دوربین های مدار بسته باید تمامی لوازم دیگری که برای سیستم امنیتی و نظارتی ضروری محسوب می شوند نیز هماهنگ با آنها پیشرفت کنند تا عملکرد و امنیت بهتری داشته باشند. دستگاه ان وی آر نیز با توجه به نقش حیاتی و مهمی که در سیستم های امنیتی و نظارتی ایفا می کند، از این قاهده مستثنی نیست. دستگاه  2108HS-4KS2 از محصولات مطمئن و پر فروش شرکت معتبر و معروف داهوا، یکی از پیشرفته ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور می باشد. دستگاه  2108HS-4KS2 که یک دستگاه ضبط و نگه داری تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته می  باشد، یک دستگاه 8 کانال ورودی برای دوربین های مدار بسته IP می باشد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، دستگاه  2108HS-4KS2 با پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 8 ترابایت و برخورداری از خروجی هایی با کیفیت اچ دی ام آی و وی جی ای می تواند تصاویر زنده و ضبط شده را با شفافیت بسیار بالایی پخش کند.

    دستگاه  2108HS-4KS2 و انواع مختلف دیگر دوبین های مدار بسته همانند دوربین سیم کارتی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت سفارش دهید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های فعال در زمینه فروش و نصب دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی می باشد.


    برچسب‌ها :
    شنبه 31 ارديبهشت 1401 - 18:05 نویسنده : شایان بازدید : 234 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین سیم کارت خور

    دوربین مارکت/ دوربین سیم کارت خور /dh-hac-b1a21p  دوربین داهوا

     

    سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند.

    سایت دوربین مارکت با ارائه جدیدترین دوربین های مدار بسته امنیتی و مراقبتی به مشتریان خود، همواره درصدد جلب رضایت آنها بوده است. از جمله جدیدترین محصولاتی که می توان از طریق سایت دوربین مارکت تهیه کرد، دوربین سیم کارت خور می باشد. دوربین های سیم کارت خور یکی از جدیدترین مدل های و ابداعات دنیای سیستم های امنیتی و مراقبتی است. دوربین سیم کارت خور برای کار کردن تنها به یک سیم کارت و اتصال اینترنت که از طریق بسته های اینترنتی قابل تهیه است، می باشد. دوربین های سیم کارت خور به دلیل مستقل و بی سیم بودن، به محض عرضه به بازار با استقبال مخاطبین این محصولات مواجه شد. دوربین های سیم کارت خور با مدل های متعدد خود که از منبع تغذیه متفاوت نیز دارند، توانسته اند به سرعت در بین مشتریان این نوع سیستم ها، محبوبیت فراوانی کسب کنند.

    البته سایت دوربین مارکت بجز دوربین سیم کارت خور، مدل های به صرفه و قیمت مناسب را نیز عرضه می کند. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین و قابل اعتمادترین دوربین های سیستم های امنیتی و مراقبتی موجود در بازار به شمار آوریم. این دوربین به دلیل ضد آب و ضد خاک بودن خود، می تواند برای پوشش دهنی فضا و محیط های بیرونی گزینه ای کاملا مناسب باشد. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p مدل آنالوگ می باشد. تهیه و سفارش تمامی این دوربین ها و سیستم های مراقبتی و امنیتی از طریق سایت دوربین مارکت کار بسیار راحتی می باشد. کافی است که به آدرس سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس با ارسال آن به سبد خرید و تکمیل سفارش، خود را صاحب یک دوربین مدار بسته قوی و قابل اعتماد خواهید کرد.


    برچسب‌ها :
    شنبه 31 ارديبهشت 1401 - 17:50 نویسنده : شایان بازدید : 231 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p

    دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p/ خرید دی وی آر / مداربسته دوربین مارکت

    امروزه استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی یکی از اولویت های و لزومات هر کسب و کار و منازل مسکونی شده است. با توجه به افزایش جرم و جنایت، مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. پیشرفت های تکنولوژی و فناوری که شاهد عرضه آنها به بازار هستیم، می توانند تامین کننده امنیت برای مردم باشند. همانطور که شرکت های بزرگی وارد دنیای رقابت سیستم های امنیتی و نظارتی می شوند، تنوع محصولات و تکنولوژی آنها نیز متعاقبا افزایش پیدا می کند. از جمله ملزوماتی که همراه با دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرند دستگاه دی وی آر DVR می باشد. این دستگاه که همراه با دوبین های مدار بسته آنالوگ که تحت شبکه کار می کنند، به مشتریان داده می شود، درواقع محل اصلی ذخیره سازی تمامی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ضبط می شود. مسلما وجود این دستگاه با کیفیت بالا برای هر سیستم امنیتی و نظارتی اولویت اول می باشد. از سوی دیگر دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی با کیفیت های متعددی نیز وجود دارند. در هنگام خرید دی وی آر باید به تناسب و هماهنگی بین دستگاه دی وی آر و دوربینی که قصد خرید ان را دارید، توجه داشته باشید.

    دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p از جمله دوربین های مداربسته امنیتی و نظارتی است که از در دسته دوربین های امنیتی و نظارتی مقرون به صرفه قرار می گیرد. این دستگاه به دلیل قابلیت هایی همانند ضد خاک و ضد آب بودن از دوربین هایی هستند که غالبا برای محیط های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین های توانایی های دید در شب خوبی نیز دارند که به لطف لامپ های ال ای دی که در اطراف آن کار گذاشته شده است، می تواند تا حداکثر 20 متر فضای تاریک را پوشش دهی کند.

    اگر قصد خرید دی وی آر و دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p  را دارید می توانید از طریق سایت های فروش آنلاین برای خرید آن ها اقدام کنید. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین مداربسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 - 17:14 نویسنده : شایان بازدید : 241 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین سیم کارتی

    دوربین مارکت / دستگاه DH-XVR1B16 / دوربین سیم کارتی

     

    هر کسب و کاری برای مقابله با خطراتی همانند سرقت و آتش سوزی به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز دارد. امروزه علاوه بر صاحبان کسب و کار، بسیاری از مالکان منازل نیز از دوربین های مدار بسته در منازل خود استفاده می کنند. به طور حتم، خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی برای افراد بی تجربه در این زمینه، کار دشواری است. با وجود شرکت های بزرگ و شناخته شده در عرصه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی، انتخاب محصول مورد نیاز نیز سخت تر از گذشته شده است.. نام های معتبری که نشان از کیفیت بالای محصولات آن ها است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال جایی هستید که دارای تنوع فراوان محصولات با بالاترین کیفیت هستید، ما دوربین مارکت را به شما پیشنهاد می دهیم. سایت دوربین مارکت، با تجربه ای که در طول سالیان از طریق فعالیت تخصصی در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع سیستم های امنیتی و نظارتی کسب کرده است، می تواند از جهات مختلف به شما کمک کند تا خرید و انتخابی صحیح و مناسب داشته باشید.

    تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مدار بسته هر روز در حال پیشرفت است. از جدیدترین پیشرفت ها و تحولاتی که در دوربین های مدار بسته رخ داده است، قابلیت نصب و فعال سازی سیم کارت بر روی آنها می باشد. دوربین سیم کارتی، که به دلیل سیم کارتی که بر روی آن نصب است، می تواند بدون نیاز به هیچگونه اتصال به مودم و یا کابل، تنها از طریق فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت به اینترنت و شبکه متصل می شود.

    یگی دیگر از دستگاه هایی که در نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی نقشی مهم ایفا می کند، دستگاه های ضبط هستند. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که متناسب با نوع آنالوگ یا تحت شبکه بودن دوربین انتخاب می شوند. دستگاه DH-XVR1B16 یکی از دستگاه های آنالوگ شرکت داهوا می باشد. دستگاه DH-XVR1B16 به دلیل پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته با کیفیت دوربین مگا پیکسلی، می تواند یک گزینه مطمئن و امن برای قرار دادن در سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 - 20:15 نویسنده : شایان بازدید : 259 ادامه مطلب
    اختصاصی قیمت دوربین هایک ویژن

    قیمت دوربین هایک ویژن / دستگاه IPC-HFW2431S-S-S2 / دوربین مارکت

     

    اگر تجربه و اطلاعات خاصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی ندارد، سایت دوربین مارکت، برای کمک در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت سیستم امنیتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین با مطالعه مطالب موجود در این سایت، شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید که مسلما کار انتخاب و خرید را برای شما راحت تر خواهد کرد. محصولات دوربین مارکت تولیدات برندهای معتبر و معروف جهانی هستند که مسلما نام آنها برای همگان آشنا است. برندهایی همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و... همگی از برندهای معتبر جهانی هستند که محصولات آنها در سایت دوربین مارکت موجود است. تنوع محصول و همچنین قیمت مناسب آنها از ویژگی های بارز سایت دوربین مارکت است. به عنوان مثال،   قیمت دوربین هایک ویژن با توجه به کیفیت دوربین، ویژگی های به کار رفته در آن و نوع اتصال آن، با یکدگیر متفاوت خواهند بود.

    تفاوت قیمت در بین محصولات برندهای دیگر نیز مشخص است. دوربین IPC-HFW2431S-S-S2 که یک دوربین مدار بسته تحت شبکه از تولیدات شرکت داهوا می باشد، از جمله محصولات پر فروش و محبوب در بین دوربین های مدار بسته شرکت داهوا می باشد. دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 با بهره مندی از ویژگی دید در شب که تا فاصله 30 متری را نیز پوشش دهی می کند، از دوربین 4 مگا پیکسلی برخوردار است. کیفیت بالای تصاویر و همچنین ویژگی های دیگری همانند ضد آب، ضد گرد و غبار، پشتیبانی از شبکه، زووم و... دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 را به یکی از موفق ترین محصولات شرکت داهوا تبدیل کرده است.

    مسلما هر شرکت تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با در نظر گرفتن تقاضای بازار اقدام به تولید محصولات خود می کند. به همین دلیل است که شاهد افزایش تنوع محصولات تمامی برندهای معتبر هستیم. دوربین های بیبی کم، دوربین های لامپی، دوربین های زنگ، دوربین های سیم کار خور، انواع دزدگیر اماکن و ... که امروزه در بازار موجود می باشند، همگی از پیشرفت های و نوآوری های شرکت های تولید کننده هستند که سعی در جذب رضایت مشتریان و ربودن گوی رقابت از دیر حریفان خود هستند.

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 - 23:38 نویسنده : شایان بازدید : 252 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین هایک ویژن ip

    دوربین هایک ویژن ip / دوربین مارکت / دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp

     

    سایت دوربین مارکت از جمله سایت های حرفه ای و تخصصی ای است که سالیان سال است در زمینه عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به فعالیت است. کارشناسان و کادر فنی سایت دوربین مارکت می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت قادر هستند با توجه به انتظارات شما از سیستم مورد نظرتان و همچنین شرایط محیطی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، شما را در انتخاب صحیح و مناسب کمک کنند. سایت دوربین مارکت دارای دوربین های مدار بسته متنوع از شرکت های بزرگ و پیشرو در زمینه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. دوربین هایی همانند دوربین هایک ویژن ip و دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله محصولات پرفروش و محبوب بازار هستند که امکان تهیه آنها از طریق سایت دوربین مارکت نیز برای خریداران فراهم شده است. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود. اکثر دوربین های مدل های ip همانند دوربین هایک ویژن ip اتصال آنها از طریق کابل کواکسیال صورت می گیرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp نیز همانند دوربین هایک ویژن ip برای اتصال از کابل کواکسیال استفاده می کند.

    دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله بهترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از دوربین 5 مگا پیکسلی برخوردار است که برای دید در شب آن با پوشش دهی 80 متر فاصله بسیار کاربردی می باشد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp می توان به زووم دیجیتال و زاویه دید در حدود 90 درجه اشاره کرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp که تصاویر را به صورت اچ دی ثبت می کند، در دسته دوربین های آنالوگ و نوع بولت برند داهوا قرار دارد. ضد گرد و غبار و همچنین ضد آب بودن دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp آن را برای استفاده در محیط های بیرون و درونی بسیار مناسب کرده است.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 - 22:26 نویسنده : شایان بازدید : 272 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین هایک ویژن

    دوربین هایک ویژن / دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 / doorbinmarket.com

     

    همه دوست دارند با کمترین هزینه ممکن، محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند. انتخاب مکانی که بتوان از پاسخگوی همچین درخواست هایی از سوی مشتریان باشد، کار دشواری می باشد. کسانی که تجربه خرید محصولاتی همانند سیستم امنیتی و نظارتی ندارند و برای اولین بار قصد خرید و استفاده از این سیستم ها را دارند، به سمت خرید محصولات برندهای معروف و نام شنا می روند. شرکت ها و برندهای نام آشنایی همانند هایک ویژن وجود دارند که جزو برترین و بزرگترین تولید کننده های سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشند. دوربین هایک ویژن یکی از بهترین و قابل اعتمادترین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد. مطمئنا خرید برند معتبر و مطمئنی همانند دوربین هایک ویژن برای همگی می تواند حس امنیت به همراه داشته باشد. اگر به دنبال سایتی هستید که بتوانید دوربین هایک ویژن و دیگر محصولات این برند معروف را تهیه کنید، می توانید از سایت هایی همانند سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com دیدن کنید.

    سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com،  سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دوربین پلاک خوان و ... از جمله محصولاتی هستند که می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید.

    از جمله شرکت هایی که سایت دوربین مارکت اکثر محصولات آن را در سایت خود قرار داده است، برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دوربین dh-ipc-hdw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که در سری دوربین های مدار بسته IP این شرکت قرار دارد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2، دوربین مدار بسته 5 مگا پیکسلی ای است که از ویژگی دید در شب تا فاصله 80 متری، برخوردار است. حسگرهای مادون قرمز به کار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 و همچنین بدنه فلزی ضد آب، ضد گرد و غبار این دوربین مدار بسته را برای استفاده در فضاهای بیرونی نیز به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 - 21:50 نویسنده : شایان بازدید : 196 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP

    دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP / دوربین مارکت / دزدگیر گپ

     

    امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته بسیار بیشتر از سال های قبل مورد استفاده قرار می گیرند. همه ی افراد دوست دارند از اتفاقاتی که که در غیابشان در منزل و یا محل کار رخ می دهد، خبردار شوند. مطلع شدن زود هنگام و به موقع در زمان وقوع اتفاقی ناگوار مانند آتش سوزی و یا  مورد سرقت قرار گرفتن می تواند با نشان دادن واکنش سریع و مناسب، از بیشتر شدن خسارات و تلفات جلوگیری کرد. امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته این نیاز را تامین می کنند. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی حس نیاز مردم به امنیت و حفاظت برابر اتفاقات پیش بینی نشده، را تا حدود زیادی برطرف می کند. به لطف تنوع محصولاتی که شرکت های مختلف در این عرصه به بازار ارائه می دهند، تقریبا می توانند تمام حس امنیتی که دوست دارید به شما القا کنند. تنوع بالا و حس امنیتی که استفاده از این محصولات به آدم می دهد، مردم بسیاری را به استفاده از این نوع سیستم های امنیتی و نظارتی تشویق کرده است. شما با خرید دوربین مدار بسته بیسیم و دوربین مداربسته برای محل زندگی و محل کسب و کار خود نه تنها امنیت آن را تامین می کنید بلکه خاطر خودتان را بابت آنجا راحت می کنید.سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته از نظر هزینه ها نیز بصرفه هستند.

    در صورتی که در این زمینه تازه کار و بی تجربه هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سیستم های امنیتی و یا فروشندگان این محصول فکر خوبی می تواند باشد. از آنجایی که سیستم های امنیتی و نظارتی شامل دوربین های مدار بسته (از نوع بی سیم و با سیم)، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، دوربین بیبی کم و ... می شوند، انتخاب گزینه مناسب با توجه به نیاز و مورد استفاده، می تواند کار دشواری باشد. مشورت و راهنمایی گرفتن از کارشناسان می تواند به شما را در انتخاب بهترین محصول با توجه به کاربردی که شما از آن انتظار دارید، کمک فراوانی کند. مشاوره گرفتن و سپردن این وظیفه به افراد متخصص، نه تنها کار شما را راحت تر می کند بلکه کیفیت سیستم امنیتی را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله سایت هایی که می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را تهیه کنید، سایت دوربین مارکت است. شما می توانید با دزدگیر گپ و یا انواع دوربین های مدار بسته دیگر همانند دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP، امنیت محل کار یا زندگی خود را تامین کنید.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 - 21:17 نویسنده : شایان بازدید : 223 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین سیم کارت خور بولت

    دوربین سیم کارت خور بولت / دستگاه XVR-1B04 / doorbinmarket.com

    با توجه به افزایش نیاز و تقاضا برای سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت ها و برندهای معتبر زیادی اقدام به تولید این محصولات کرده اند. تنوع بالای محصولات و تفاوت کیفیت و عملکردهای مختلف آن ها، هر فرد تازه کار در این عرصه را گیج و سردرگم می کند.  بنابراین سایت هایی که در زمینه فروش این سیستم ها فعالیت می کنند نیز با توجه به تقاضای فراوان برای نصب سیستم های امنیتی و نظارتی، متقابلا رشد روز افزونی داشته اند. از جمله این سایت ها که شما می توانید از طریق مراجعه به آن بسیاری از برندها و تولیدات آن ها را مشاهده کنید سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com است. مطالعه مطالب و سپس خریداری کالای مورد نظر از سایت دوربین مارکت،  برای افرادی که به تازگی قصد آشنایی و خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته دارند و هنگام مواجه به تنوع کالاها و اسامی مختلف آن ها دچار سردرگمی می شوند، گزینه مناسبی است. نقاط قوت و مکان صحیح قرار گیری اکثر دوربین ها در قالب توضیحات بیشتر هر محصول در صفحه آن درج شده است که می تواند به مشتریان در انتخاب مناسب ترین دوربین مدار بسته متناسب با مکان دلخواه خود، کمک کند.

    دوربین های مدار بسته سیم کارت خور را می توانی یکی از پیشرفت ها و تغییرات مفید دنیای دوربین های مدار بسته دانست. به دلیل استقبالی که از این تکنولوژی صورت گرفت، دوربین های سیم کارت خور به شکل های متنوع و متناسب با اماکن مختلف به بازار عرضه و به سرعت جزو پر فروش ترین محصولات بازار شدند. دوربین سیم کارت خور بولت، به دلیل بی نیاز بودن به وجود مودم برای اتصال به اینترنت و ارسال تصاویر به صورت بی سیم، یکی از امن ترین و کاربردی ترین دوربین های موجود در بازار می باشد.

    دوربین های سیم کارت خور بولت و به طور کلی تمامی دوربین های مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کنند، به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارند تا تصاویر و صداهای ضبط شده خود را به آن ارسال کنند. دستگاه XVR-1B04 که یکی از محصولات پر فروش برند داهوا می باشد، قادر است از تکنولوژی ها و کیفیت های متعدد تصاویر پشتیبانی کند که یک نکته مثبت در رابطه با دستگاه XVR-1B04 به شمار می رود. هر دو محصول دوربین سیم کارت خور بولت و دستگاه XVR-1B04 در سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com موجود هستند که می توانید با مراجعه به آدرس آن، با جزئیات و ویژگی های بیشتر این دو دستگاه آشنا شوید.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 - 21:07 نویسنده : شایان بازدید : 209 ادامه مطلب
    اختصاصی دستگاه IPC-HDW1230S

    دستگاه IPC-HDW1230S / خرید دوربین هایک ویژن / دوربین مارکت

    همه ما همیشه مشکل انتخاب کردن داشته ایم، حتی در انتخاب لوازمی که در خرید آنها تجربه داریم هم گاهی به مشکل بر میخوریم. تغییر و تحولاتی که در دنیای تکنولوژی رخ می دهد، تنوع محصولات و کالاها را نیز تحت تاثیر قرار داده است. سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته از جمله این مواردی هستند که تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری، بر تنوع آنها افزوده شده است. در صورتی که قصد خرید انواع سیستم امنیتی و نظارتی تولید برندها و شرکت های پیشرو در این حیطه را دارید، می توانید از سایت دوربین مارکت کمک بگیرید. سایت دوربین مارکت، می تواند در خرید برندهای مختلف و راهنمایی در مورد کارآیی هر محصول به شما کمک کند. اگر قصد خرید دوربین هایک ویژن که یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین های مدار بسته در دنیا به شمار می رود را دارید، می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده تا از محصولات مختلف این برند معتبر دیدن کنید. اما اگر هیچ آشنایی و یا ذهنیتی از مسائل سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته ندارید، می توانید با مطالعه مطالب موجود در این سایت، اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید. مسلما این کار، انتخاب و خرید را برای شما آسان تر خواهد کرد.

    شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن یکی از معتبرترین و معروف ترین سازندگان سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا محسوب می شود. دوربین های و سیستم های مختلفی تولیدی داهوا در سایت دوربین مارکت موجود می باشند که می توانید با مطالعه مشخصات آنها، در مورد تهیه و خرید آنها تصمیم گیری کنید. از جمله محصولات پیشنهادی از برند داهوا، IPC-HDW1230S است. دستگاه IPC-HDW1230S که در واقع یک مدل دوربین مدار بسته تولید شرکت داهوا است، از نوع دام و Ip ورژن یعنی اتصال آن به وسیله کابل صورت می گیرد، می باشد. دستگاه IPC-HDW1230S دارای دوربین 2 مگا پیکسلی و ویژگی دید در شب تا فاصله 30 متری می باشد و می تواند تصاویر را به صورت اچ دی ثبت کند. این دوربین مقاوم برابر آب و گرد و غبار می باشد که برای استفاده در فضاهای باز و داخلی آن را یک گزینه مناسب می کند.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 - 20:00 نویسنده : شایان بازدید : 224 ادامه مطلب
    اختصاصی dh-hac-hdw1200emp-a

    dh-hac-hdw1200emp-a / دزدگیر کلاسیک / دوربین مارکت

     

    زمانی که قصد خرید محصولی جدید و ناآشنا را داریم، تحقیق و جستجو در مغازه ها و سایت های مختلف با انواع و اقسام آن و شرکت های سازند، یکی از راه های انتخاب می باشد. هرچند تحقیق و جستجو کار خرید و انتخاب را آسان تر می کند، اما در در مقابل کاری بسیار وقت گیر و طاقفت فرسا است. به همین دلیل است که جستجو در اینترنت و مشاوره گرفتن از کارشناسان فعال در این زمینه می تواند سریع ترین و راحت ترین راه حل پیش رویمان باشد. خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته برای منزل و یا محل کار از جمله مواردی است که بسیاری از افراد هیچ گونه تجربه سابقی در آن ندارند. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت از تنوع محصولات و برندهای مختلفی که در آن قرار دارد نهایت استفاده را ببرید. محصولات فراوانی از شرکت های مختلف سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دوربین دزدگیر کلاسیک، دوربین های وای فای، دوربین ثبت وقایع خودرو، دزدگیر اماکن، دوربین بیبی کم و... در این سایت برای استفاده ی شما قرار داده شده است. شما با مراجعه و جستجویی ساده در سایت دوربین مارکت می توانید از انواع محصولاتی که به شما پیشنهاد داده می شود بهره ببرید. اکثر این محصولات از بین بهترین برندهای دنیا انتخاب شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

    از جمله  قوی ترین و مطمئن ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار که از طریق سایت دوربین مارکت نیز می توانید آن را مشاهده و تهیه کنید، دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a است. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با برخورداری از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را محیا می کند، دارای کیفیت فول اچ دی می باشد که قابلیت دید در در شب تا فاصله 50 متری را نیز پشتیبانی می کند. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a که از تمامی امکانات و ویژگی های مهم و حیاتی یک دوربین مدار بسته مطمئن برخوردار است، به دلیل قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دوربین های مدار بسته در بین مخاطبان و خریداران سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 - 19:13 نویسنده : شایان بازدید : 212 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp

    دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp / دوربین داهوا / دوربین مارکت

    سایت دوربین مارکت یکی از معتبرترین سایت های فعال در زمینه دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور می باشد. سایت دوربین مارکت با در اختیارداشتن کادری متشکل از کارشناسان فروش و نصب که توانایی راهنمایی خریداران را نیز دارند، می تواند مقصدی مناسب برای افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته و یا هر نوع سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، باشد. از سوی دیگر، به دلیل بهره مندی از تنوع بالای محصولات و همکاری با شرکت های معتبر و معروف فعال در سیستم های امنیتی و نظارتی همانند داهوا و شیائومی و ... برای افراد حرفه ای و کسانی که قصد به روز رسانی سیستم های امنیتی و نظارتی خود را نیز دارند، سایت دوربین مارکت بهترین و در دسترس ترین بازار آنلاین به شمار می رود.

    از جمله پر فروش ترین محصولات این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان انواع دوربین داهوا دانست. برند داهوا که از معروف ترین و فعال ترین برندهای تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا می باشد، از پیشروان در صنعت تکنولوژی و نوآوران نیز محسوب می شود. محصولات داهوا شامل دوربین های مدار بسته بی سیم، دوربین مدار بسته با سیم، دوربین های سیم کارت خور، دوربین های بیبی کم و ... می شود. با توجه به تنوع محصولات و کاربردهای آنها، می توان متوجه شد که برند داهوا سعی داشته است تمامی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و مطابق با آنها تکنولوژی و محصولات خود را گسترش دهد. همانند دوربین داهوایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

     یکی از مدل های پرفروش دوربین داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp ازجدیدترین مدل های دوربین های آنالوگ برند داهوا است که دارای بدنه ای فلزی و دوربینی 5 مگا پیکسلی می باشد. همانند دیگر هم سطحان خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز دارای قابلیت های دید در شب و ضد آب و ضد گرد و غبار است. بهره مندی از امکانات ذکر شده و همچنین قیمت فوق العاده مناسب آن، کافی است تا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp به یکی از محبوب ترین دوربین های برند داهوا تبدیل شود.


    برچسب‌ها :
    جمعه 23 ارديبهشت 1401 - 20:32 نویسنده : شایان بازدید : 235 ادامه مطلب
    اختصاصی دستگاه NVR 4116HS-4KS2

    دستگاه NVR 4116HS-4KS2 / دوربین لامپی / دوربین مارکت

     

    با توجه به افزایش جرم و جنایت، تامین امنیت محل زندگی و محل کار از اولویت ها و ضروریت های جهان امروزی به شمار می رود. مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدیدی که در بازار عرضه می شود می توان این امنیت را تامین کرد. بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر جهانی، با وارد شدن در عرصه ی سیستم های امنیتی تنوع محصولات در این زمینه را خیلی بیشتر از گذشته، افزایش داده اند. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های مدار بسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.

    از جمله محصولاتی که می توان برای تامین امنیت درون منزل از آنها استفاده کرد، دوربین لامپی است. دوربین لامپی یکی از پیشرفت های دنیای تکنولوژی که بسیار مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفته است. دوربین لامپی برای اماکنی که از نظر زاویه برای نصب دوربین مدار بسته در ابعاد دیگر، مناسب نیستند بسیار کاربردی است. با قرار دادن دوربین لامپی در مکان لامپ، می توانید همزمان دارای یک دوربین مدار بسته باشید که قادر به ایجاد نور نیز است.

    هر سیستم امنیتی و نظارتی، نیازمند مکانی برای ذخیره سازی و حفظ تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته می باشد. وظیفه این کار بر عهده دستگاه ان وی آرNVR می باشد. شرکت معتبر و معروف داهوا که یکی از پیشگامان صعنت سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشد، دستگاه های ان وی آر متعددی متناسب با دوربین های مدار بسته تولید شرکت خود، به بازار عرضه کرده است. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 یکی از این دستگاه های محصول داهوا می باشد که تحت شبکه کار می کند. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 قابلیت پشتیبانی تا کیفیت 8 مگا پیکسل دوربین را دارد و از پهنای باند 200 mbps پشتیبانی می کند. در صورت تمایل به خریداری دوربین لامپی و دستگاه NVR 4116HS-4KS2 می توانید از سایت دوربین مارکت دیدن کنید.


    برچسب‌ها :
    جمعه 23 ارديبهشت 1401 - 19:37 نویسنده : شایان بازدید : 224 ادامه مطلب
    اختصاصی دستگاه NVR 4116HS-4KS2

    دستگاه NVR 4116HS-4KS2 / دوربین لامپی / دوربین مارکت

     

    با توجه به افزایش جرم و جنایت، تامین امنیت محل زندگی و محل کار از اولویت ها و ضروریت های جهان امروزی به شمار می رود. مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدیدی که در بازار عرضه می شود می توان این امنیت را تامین کرد. بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر جهانی، با وارد شدن در عرصه ی سیستم های امنیتی تنوع محصولات در این زمینه را خیلی بیشتر از گذشته، افزایش داده اند. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های مدار بسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.

    از جمله محصولاتی که می توان برای تامین امنیت درون منزل از آنها استفاده کرد، دوربین لامپی است. دوربین لامپی یکی از پیشرفت های دنیای تکنولوژی که بسیار مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفته است. دوربین لامپی برای اماکنی که از نظر زاویه برای نصب دوربین مدار بسته در ابعاد دیگر، مناسب نیستند بسیار کاربردی است. با قرار دادن دوربین لامپی در مکان لامپ، می توانید همزمان دارای یک دوربین مدار بسته باشید که قادر به ایجاد نور نیز است.

    هر سیستم امنیتی و نظارتی، نیازمند مکانی برای ذخیره سازی و حفظ تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته می باشد. وظیفه این کار بر عهده دستگاه ان وی آرNVR می باشد. شرکت معتبر و معروف داهوا که یکی از پیشگامان صعنت سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشد، دستگاه های ان وی آر متعددی متناسب با دوربین های مدار بسته تولید شرکت خود، به بازار عرضه کرده است. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 یکی از این دستگاه های محصول داهوا می باشد که تحت شبکه کار می کند. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 قابلیت پشتیبانی تا کیفیت 8 مگا پیکسل دوربین را دارد و از پهنای باند 200 mbps پشتیبانی می کند. در صورت تمایل به خریداری دوربین لامپی و دستگاه NVR 4116HS-4KS2 می توانید از سایت دوربین مارکت دیدن کنید.

     


    برچسب‌ها :
    جمعه 23 ارديبهشت 1401 - 0:44 نویسنده : شایان بازدید : 262 ادامه مطلب
    اختصاصی مهد کودک رشت

    مهد کودک رشت / مهد کودک در کرمانشاه / وولک

     

    اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

    بیشتر والدین فکر می کنند تنها پدر و مادری که شاغل هستند توانایی نگهداری از کودک خود را در ساعات مشخصی ندارند باید کودکان خود را به مهد کودک بفرستند در صورتی که مهد کودک علاوه بر نگهداری از کودکان شما در آموزش و پرورش و تربیت رفتار اجتماعی کودک شما نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که به طور کلی بهتر است کودکان حداقل تا دوسالگی تنها کنار خانواده خود باشند. بعد از دو سالگی کودکان نیاز دارند تا به دور از خانواده تجربه های اجتماعی تر را تجربه کنند. کودک شما اولین تجربه های اجتماعی خود را در مهد کودک کرمانشاه یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید تجربه می کند. بهترین مهد کودک در کرمانشاه مسلما باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد.

    مهد کودک اولین مکان اجتماعی است که کودک در آن حضور پیدا می کند بنابراین در رشد و کشف استعداد کودک شما نقش بسیار پر رنگی دارد. سعی کنید مهد کودک کرمانشاه انتخابی خود را به گونه ای انتخاب کنید که اهمیت بسیار زیادی در کشف استعداد کودک شما بدهد. انجام ثبت نام پیش دبستانی کرمانشاه و مهد کودک های کرمانشاه در پرورش و تقویت استعداد کودک شما نیز کمک بسیاری می کند.

    برای داشتن اطلاعات درباره مهد کودک های این دو شهر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 - 22:36 نویسنده : شایان بازدید : 244 ادامه مطلب
    اختصاصی بهترین مهد کودک اصفهان

    بهترین مهد کودک اصفهان / لیست مهد کودک رشت /  https://www.voolak.com

    شهر بزرگ اصفهان به 15 منطقه تقسیم شده است که والدین می توانند با در نظر گرفتن مسافت و فاصله هر مهد کودک اصفهان تا محل زندگی خود، مناسب ترین مهد کودک در اصفهان را برای کودک خود انتخاب کنند. علاوه بر مسافت، اِلِمان های دیگری مانند قیمت مهد کودک در اصفهان، بررسی مهد کودک در اصفهان از لحاظ امکانات و برنامه های مورد نظر مهد کودک، نیز در انتخاب بهترین مهد کودک های اصفهان برای کودکان این شهر زیبا نقش دارند.

    مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک اصفهان به شمار می آیند.

    آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

    در یک مهد کودک خوب باید فعالیت های رسمی و غیر رسمی انجام شود. این امر به این منظور است که در یک مهد کودک در رشت که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید بازی های متنوعی انجام شود. کودک شما ساعات زیادی از روز خود را در مهد کودک می گذراند بنابراین باید در مهد کودک رشت بازی های متنوعی انجام شود. برای دیدن لیست مهد کودک رشت و ویژگی ها و امکانات گسترده مهد کودک های این شهر، می توانید به وبسایت وولک مراجعه کرده و ادامه این مقاله را در آن جا بخوانید.


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 14 ارديبهشت 1401 - 23:05 نویسنده : شایان بازدید : 251 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی بز

    نقاشی بز / نقاشی کاپ کیک / وولک

     

    کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی بز یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی بز خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی بز یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد.

    بنابراین سعی کنید تا طرحی مطابق سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید تا اشتیاق او به کشیدن نقاشی افزایش پیدا کند. طرح نقاشی کاپ کیک می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که معمولا اکثر بچه ها به انواع دسر ها و شکلات و کیک ها علاقمند هستند. بنابراین با دیدن طرح نقاشی کاپ کیک به کشیدن آن اشتیاق نشان می دهند. با اموزش نقاشی کاپ کیک ساده یا هر نقاشی کودکانه دیگری می توانید به رشد بهتر ویژگی های شخصیتی فرزند خود کمک کنید.

    همچنین کودک در ابتدای شروع به کشیدن نقاشی کاپ کیک باید طرح نهایی را در ذهن خود تجسم کند و این امر باعث تقویت قدرت تصویر سازی در کودک شما می شود و در نتیجه قدرت تخیل او نیز تقویت می شود. قدرت تخیل قوی باعث می شود تا کودکی باهوش تر داشته باشید. چرا که یکی از ویژگی های بسیار مهم کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. ایده های نقاشی و کاردستی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 - 19:10 نویسنده : شایان بازدید : 270 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی پینوکیو

    نقاشی پینوکیو / نقاشی روز پدر / نقاشی کودکانه

     

    همچنین کودک شما در طی کشیدن نقاشی پینوکیو یاد می گیرد که باید برای رسیدن به هدف نهایی خود که در اینجا اتمام نقاشی پینویو است، تلاش کند. همچنین کودک شما هنگام ترکیب کردن انواع رنگ ها و الگو ها قدرت تصمیم گیری خود را نیز افزایش می دهد. بنابراین کشیدن نقاشی کودکانه مانند نقاشی پینوکیو به کودکان در مسیر تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی آن ها کمک می کند. کودک شما در طی ترسیم نقاشی پینوکیو با انواع رنگ ها، طرح ها، الگو ها و… آشنا می شود. حالا چرا نقاشی کشیدن بچه ها برای پدر و مادر ها جذاب است؟ یکی از دلایل امروزی آن این است که کودکان را برای ساعاتی از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور می کند.

    در روز خاصی مانند روز پدر، کودک خود را مشغول کشیدن نقاشی روز پدر کنید و به او کمک کنید تا احساسات خود را با نقاشی کشیدن به پدر خود نشان دهد. بنابراین با آموزش نقاشی روز پدر به کودک خود می توانید به او در مسیر ابراز احساساتش کمک کنید. کودکان برای ابراز احساسات خود از راه هایی مانند نقاشی کشیدن استفاده می کنند. زمانی که کودکتان کشیدن نقاشی روز پدر خود را به پایان رساند، به او بگویید تا نقاشی اش را به پدرش هدیه کند. این کار باعث کمک به ابراز احساسات کودک و تقویت هرچه بیشتر اعتماد به نفس در کودک می شود.

    نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

     

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 - 18:56 نویسنده : شایان بازدید : 285 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages